مکالمه دو جن .......

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

ﻣﮑﺎﻟﻤﻪ ﯼ ﺩﻭ ﺟﻦ ﺩﺭ ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺐ:

ﻓﯿﻠﻢ ﺍﻧﺴﺎﻧﮕﯿﺮ 2 ﺭﻭ ﺩﯾﺪﯼ؟
_ ﺁﺭﻩ ﺩﯾﺪﻡ ... ﺗﻮ ﺩﯾﺪﯼ ؟ 
_ ﺁﺭﻩ ... ﺧﯿﻠﯽ ﻭﺣﺸﺘﻨﺎﮐﻪ
_ ﺁﺭﻩ ... ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪﻡ ﺗﺎ ﺩﻭ ﻫﻔﺘﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﯾﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﻣﻪ !
_ ﻣﻦ ﺷﻨﯿﺪﻡ ﺍﻧﺴﺎﻧﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺷﺒﺎ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﯿﻢ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﻣﻮﻥ ﻭﺍﯾﻤﯿﺴﻦ ﻧﮕﺎﻣﻮﻧﻦ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺍﺭﻩ ؟
_ ﻭﺍﯼ ﺧﺪﺍ ﻧﮕﻮ ﻣﻦ ﻣﯿﺘﺮﺳﻢ !
_ ﺣﺘﯽ ﺷﻨﯿﺪﻡ ﻣﯿﺸﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻭ ﻇﺎﻫﺮ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺩﯾﺪ !
_ ﯾﺎ ﺣﻀﺮﺕ ﺟﻨﺎﻋﯿﻞ !!
_ ﺍﺻﻼ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﻦ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﻥ ... ﺧﺮﺍﻓﺎﺗﻪ
_ ﺷﺎﯾﺪ ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭ ﺑﺎﺷﻪ
ﺑﮕﯿﺮﯾﻢ ﺑﺨﻮﺍﺑﯿﻢ ﺑﺎﺑﺎ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻓﺎﯼ ﺗﺮﺳﻨﺎﮎ ﻧﺰﻥ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻣﯿﺘﺮﺳﻢ

 



نظرات شما عزیزان:

آتــنا
ساعت21:34---11 آذر 1393
اره دیگـه ب ارامـیس رف
پاسخ:
پاسخ:خخخخخخخ


آتــنا
ساعت14:41---16 مهر 1393
خـدایا این چه خـواهریه من دارم
دیــوانس
پاسخ:خخخخ خو ب ابجیش رفته دیه اتی جونم خخخخخخخخخخ


بچه بد
ساعت11:06---10 شهريور 1393
من میترسم
بــیخیال اصن انسان وجود نداره
پاسخ:خخخخخخخخ


بچه بد
ساعت20:50---5 شهريور 1393
مـــیخندم
پاسخ:بخند بخند خخخخخ :)


بچه بد
ساعت16:37---5 شهريور 1393

پاسخ:بخند بخند خخخخخخخ


بچه بد
ساعت11:08---5 شهريور 1393

مــــن دوبــاره انــسان شدم
پاسخ: عه چ خوب خخخخ


بچه بد
ساعت23:51---4 شهريور 1393
ب من نگو اجی من جـــــــنم
یوهاها
پاسخ:خخخخخ دیوانه شدی عایا خخخخخخ تو اجی جنیه خودمی


بچه بد
ساعت19:35---4 شهريور 1393
ایــنجوریــاس؟؟؟؟!!؟؟
اصن دیگه دوستت ندالم
پاسخ: ن اینجوری نی خخخخخ خو من ک دوشت دالم اجی گوشتم شیرینه اصلا میخوایی بخوری ؟؟؟؟خخخخخ


بچه بد
ساعت16:27---3 شهريور 1393
بیچاره هر کی خواست تورو بخوره
گوشتت تلخه ایــش ایــش
پاسخ: خخخخخ واسه بقیه خوشمزس .......خخخخ


nafas
ساعت18:46---1 شهريور 1393
خدا شفات بده حسابی قاطی کردی
پاسخ:خخخخخخ تو نیستی خو انتظار داری قاطی نکنم عی باوا الان دوسه روزه نیستی حسابی خب قاطی کردم خخخخ


بچه بد
ساعت1:58---1 شهريور 1393
ایـــش برو برو نخواستمت ایش
پاسخ:بهتر خخخخخخ


بچه بد
ساعت1:54---1 شهريور 1393
اوهوم
من جــنم الان میام میخورمت هوووو
یو هاهاها
پاسخ:بیا بخور من دوس دالم خخخخخ
پاسخ:فقط بعدش خودت پس میدی چون گوشتم تلخه خخخخخخخ


بچه بد
ساعت1:41---1 شهريور 1393


من میترســم نمیتونم بخوابم
ووووووووویی نکنه ی انسان پشتمه

پاسخ:وایی مگه تو جنی دخمل ؟؟؟؟؟ خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ جمعه 31 مرداد 1393 ساعـت 17:43 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |